Privacybeleid Psychologenpraktijk De Mare
In verband met de privacywet die ingaat op 25 mei 2018 heeft Psychologenpraktijk de Mare haar privacy beleid hierboven beschreven. Door op de link te klikken kunt u het beleid inzien.
Psychologenpraktijk de Mare hecht veel waarde aan de kwaliteit van de door ons geboden zorg. Borging van kwaliteit vindt binnen de praktijk op diverse manieren plaats. Behalve het lidmaatschap van diverse beroepsverenigingen en deelname in regionale overlegorganen streeft Psychologenpraktijk de Mare ook naar het bijhouden van scholing en het professionaliseren van de praktijkvoering.
Overeenkomstig het streven van de Landelijke Vereniging van Vrijgevestigde Psychologen (LVVP) op dit gebied heeft de Psychologenpraktijk Mare haar werkzaamheden op dusdanige wijze beschreven dat e.a. inzichtelijk en extern toetsbaar is.
Wanneer u klachten heeft over de integriteit, verantwoordelijkheid of deskundigheid van een psycholoog kunt u gebruik maken van twee klachtenprocedures.
Interne Procedure: De interne procedure biedt u mogelijkheden uw klachten kenbaar te maken indien u met uw opmerkingen geen gehoor vindt bij uw directe behandelaar.
NIP-klachtenprocedure: Indien de interne klachtenprocedure geen oplossing biedt voor uw bezwaren kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure bij de beroepsvereniging voor Psychologen (NIP).
* Download hier het Kwaliteitsstatuut